Price monitoring request No. 2873726 
Поставка канцелярской продукции

Поставка канцелярской продукции

Purchasing items:
1. Бумага офисная (3 840 ШТ)
2. Ручка шариковая синяя (1 000 ШТ)
3. Ручка шариковая синяя (1 000 ШТ)
4. Ручка гелевая красная (100 ШТ)
5. Ручка гелевая синяя (100 ШТ)
6. Ручка гелевая черная (50 ШТ)
7. Карандаш простой (600 ШТ)
8. Ластик (30 ШТ)
9. Текстовыделитель синий (96 ШТ)
10. Текстовыделитель желтый (144 ШТ)
Show more 5 items (purchased total 81 item)
Publication date:
Bids submission deadline
Bids can also be submitted after the expiry of the specified period. However, bidding organizer has the right not to consider the bids submitted after bids submission deadline.
:
20.01.2022 23:59
Last edited:14.01.2022 14:01
Responsible person:Simakova Svetlana Nikolaevna
Organizer (Initiator):AO "FTsNIVT" SNPO "ELERON"
Additional info
Payment terms:Авансовый платеж, 30% от стоимости Договора, перечисляется в течение 15 (Пятнадцати) дней после наступления всех перечисленных событий: заключения Договора, передачи Покупателю счета на оплату. Платеж в размере оставшейся части цены Товара выплачивается в течение 45 (Сорока пяти) календарных (для МСП-15 (Пятнадцати) рабочих дней) после поставки всего объема Товара
Venue of bidding:This call for bids is carried out in e-form in Rosatom section of RTS-tender e-marketplace (www.rosatom.rts-tender.ru). Bidders' proposals are to be submitted in the form of an e-document.
Bid documentation provision procedure:Bid documentation is provided free of charge in the form of an e-document in Rosatom section of RTS-tender (www.rosatom.rts-tender.ru), starting from the date of announcing a call for bids.
Please note that this Prices Monitoring Request is a procedure aimed at enabling the Organizer to determine the maximum initial contract price for a call for bids to be held afterwards, and imposes no obligations on the Organizer as to entering into a contract.
 
 
 

 
Submitted bids
Status: archived.
Total: 0