Price monitoring request No. 3233974 
Delivery of printed products for the needs of the Central Branch of JSC Atomspetstrans, Elektrostal

Delivery of printed products for the needs of the Central Branch of JSC Atomspetstrans, Elektrostal

Purchasing items:
1. Вахтенный журнал крановщика (Формат – А4, Двусторонняя печать - 1+1ч, Плотность бумаги – блок 80г/м2, Плотность бумаги – обложка (кожзам) 200г/м2, Печать- офсетная) Объем - 100 листов (20 ШТ)
2. Маршрутный лист железнодорожной техники (Формат – А4, Двусторонняя печать - 1+1ч Плотность бумаги – 80г/м2) (1 000 ШТ)
3. Маршрутный лист локомотива (Формат – А4 Двусторонняя печать - 1+1ч, Плотность бумаги – 80г/м2) (2 500 ШТ)
4. Путевой лист специального автомобиля (Формат – А4, Двусторонняя печать - 1+1ч Плотность бумаги – 80г/м2) (1 000 ШТ)
5. Бланк удостоверения (Формат – 110*75 мм, Двусторонняя печать - 5+1, Плотность бумаги – картон 200г/м2, Печать- офсетная) (200 ШТ)
6. Личная карточка работника (Т-2) (Формат – А3 Двусторонняя печать - 1+1ч, Плотность бумаги – блок 120г/м2, Печать- офсетная) (100 ШТ)
7. Материальный ярлык (Формат – А6, Односторонняя печать - 1+0ч, Плотность бумаги – картон 200г/м2, Печать - офсетная) (2 000 ШТ)
8. Материальный ярлык (Формат – А5 Односторонняя печать - 1+0ч, Плотность бумаги – картон 200г/м2, Печать- офсетная) (2 000 ШТ)
9. Ведомость (Формат – А4, Односторонняя печать - 1+0ч, Плотность бумаги - газетная) (500 ШТ)
10. Карточка учета материалов (Формат – А5, Двусторонняя печать - 1+1ч, Плотность бумаги – 190г/м2 мелованная) (200 ШТ)
Show more 5 items (purchased total 31 item)
Publication date:
Bids submission deadline
Bids can also be submitted after the expiry of the specified period. However, bidding organizer has the right not to consider the bids submitted after bids submission deadline.
:
01.03.2023 23:59
Last edited:16.02.2023 11:17
Responsible person:Razuvaeva Tat'iana Vladimirovna
Organizer (Initiator):AO "Atomspetstrans"
Additional info
Payment terms:Payment for the goods is made by the Buyer in a non-cash manner by transferring funds to the Supplier's settlement account specified in Section 11 of the Contract upon delivery of the goods within 7 (seven) working days from the date of receipt of the goods at the Buyer's warehouse (fixed by the consignment note (form TORG-12) or Universal Transfer Document (UPD)) and receipt of an invoice issued in accordance with the requirements of the Tax Code of the Russian Federation and an invoice for payment.
Venue of bidding:This call for bids is carried out in e-form in Rosatom section of RTS-tender e-marketplace (www.rosatom.rts-tender.ru). Bidders' proposals are to be submitted in the form of an e-document.
Bid documentation provision procedure:Bid documentation is provided free of charge in the form of an e-document in Rosatom section of RTS-tender (www.rosatom.rts-tender.ru), starting from the date of announcing a call for bids.
Please note that this Prices Monitoring Request is a procedure aimed at enabling the Organizer to determine the maximum initial contract price for a call for bids to be held afterwards, and imposes no obligations on the Organizer as to entering into a contract.
Equivalents of the requested items may be offered:Yes
 
 
 

 
Submitted bids
Status: archived.
Total: 0