Price monitoring request No. 3591635 
The right to conclude a contract for the supply of information stands

The right to conclude a contract for the supply of information stands

Purchasing items:
1. АНШЛАГ ТЗ 11-70/2168-ТЗ ПОЗ.2 (2 ШТ)
2. АНШЛАГ ТЗ 11-70/2168-ТЗ ПОЗ.1 (11 ШТ)
3. СТЕНД H=1600ММ B=800ММ ПЛАСТИК СОДЕРЖПЛАКАТ=ТАБЕЛЬ ПОЖАРНОГО РАСЧЁТА S=2ММ (48 ШТ)
4. СТЕНД ГОРИЗОНТАЛЬНЫЙ 800Х1000ММ ПЛАСТИКОВЫЙ 4+0 СХЕМА ПО ОБРАЗЦУ-НАИМЕНОВАНИЕ СТЕНДА, ЛОГОТИПЫ (12 ШТ)
5. СТЕНД ГОРИЗОНТАЛЬНЫЙ 1500Х2500ММ ПЛАСТИКОВЫЙ 4+0 СХЕМА ПО ОБРАЗЦУ-НАИМЕНОВАНИЕ СТЕНДА, ЛОГОТИПЫ (8 ШТ)
6. СТЕНД ИНФОРМАЦИОННЫЙ 1650Х1200ММ ПЕЧАТЬ 4+0 РАЗРЕШЕНИЕ 1440DPI ПВХ 5ММ,ПЛЁНКА САМОКЛЕЯЩАЯСЯ 5 ПЛОСКИХ ВЕРТИКАЛЬНЫХ КАРМАНОВ A3, 1 ГОРИЗОНТАЛЬНЫЙ КАРМАН A3, 1 ВЕРТИКАЛЬНЫЙ КАРМАН A4, 2 ГОРИЗОНТАЛЬНЫХ КАРМАНА A4 ИЗ ПЭТ (1 ШТ)
7. СТЕНД ИНФОРМАЦИОННЫЙ 1650Х1200ММ ПЕЧАТЬ 4+0 РАЗРЕШЕНИЕ 1440DPI ПВХ 5ММ,ПЛЁНКА САМОКЛЕЯЩАЯСЯ 18 ПЛОСКИХ ВЕРТИКАЛЬНЫХ КАРМАНОВ A4 ИЗ ПЭТ (4 ШТ)
8. СТЕНД ИНФОРМАЦИОННЫЙ 2100Х1200ММ ПЕЧАТЬ 4+0 РАЗРЕШЕНИЕ 1440DPI ПВХ 5ММ,ПЛЁНКА САМОКЛЕЯЩАЯСЯ 5 ПЛОСКИХ ВЕРТИКАЛЬНЫХ КАРМАНОВ A3, 2 ГОРИЗОНТАЛЬНЫХ КАРМАНА A3, 1 ВЕРТИКАЛЬНЫЙ КАРМАН A4, 4 ГОРИЗОНТАЛЬНЫХ КАРМАНА A4 ИЗ ПЭТ (12 ШТ)
9. СТЕНД ИНФОРМАЦИОННЫЙ 2485Х1200ММ ПЕЧАТЬ 4+0 РАЗРЕШЕНИЕ 1440DPI ПВХ 5ММ,ПЛЁНКА САМОКЛЕЯЩАЯСЯ 8 ПЛОСКИХ ВЕРТИКАЛЬНЫХ КАРМАНОВ A3, 2 ГОРИЗОНТАЛЬНЫХ КАРМАНА A3, 3 ВЕРТИКАЛЬНЫХ КАРМАНА A4, 2 ГОРИЗОНТАЛЬНЫХ КАРМАНА A4 ИЗ ПЭТ (2 ШТ)
Show more 4 items (purchased total 9 items)
Publication date:
Bids submission deadline
Bids can also be submitted after the expiry of the specified period. However, bidding organizer has the right not to consider the bids submitted after bids submission deadline.
:
04.03.2024 23:59
Last edited:29.02.2024 13:33
Responsible person:Liashko Liudmila Anatol'evna
Organizer (Initiator):AO "SKhK"
Additional info
Payment terms:Payment for the delivery of products (goods): 100% of the price of the delivered Goods is paid within 45 calendar days (when concluding an agreement with small and medium–sized businesses - within 30 calendar days) from the date of delivery of the Goods in full, provided for in the Specification, acceptance of all the specified Goods by the Buyer, signing by the Parties of the consignment note in the form of COMPETITIVE BIDDING PROCESS-12 or UPD and the provision of an invoice and an invoice or UPD for all the specified Goods
Venue of bidding:This call for bids is carried out in e-form in Rosatom section of RTS-tender e-marketplace (www.rosatom.rts-tender.ru). Bidders' proposals are to be submitted in the form of an e-document.
Bid documentation provision procedure:Bid documentation is provided free of charge in the form of an e-document in Rosatom section of RTS-tender (www.rosatom.rts-tender.ru), starting from the date of announcing a call for bids.
Please note that this Prices Monitoring Request is a procedure aimed at enabling the Organizer to determine the maximum initial contract price for a call for bids to be held afterwards, and imposes no obligations on the Organizer as to entering into a contract.
 
 
 

 
Submitted bids
Status: archived.
Total: 1